Gry plenerowe dla dzieci, studentów, dzieci w wieku przedszkolnym w dla dzieci ...

Gry plenerowe dla dzieci, studentów, dzieci w wieku przedszkolnym na terenie Twój rebenok.ru!

Powolne i stałe wygrywa

Prowadzi and play są na przeciwległych stronach dwóch linii, które są sporządzane w odległości 5-6 metrów od siebie. Zadaniem gry: wkrótce do pana i go dotknąć. Ktokolwiek to zrobił, staje się mistrzem. Zagraj w ruch wyłącznie zgodnie z ołowiu: "Powolne i stałe wygrywa – na dzieje. Stop!",

Na podłodze "zatrzymać" wszystkie zamrażania. Jeśli kapitan zauważył, że ktoś miesza, wysyła sztuki za granicą.

12 STICKS

Do gry potrzebne jest wyżywienie i dwanaście kije. Tabliczka umieszczona na płaskim kamieniu, aby huśtawka podobizny. Na dolnym końcu drążka 12 jest umieszczony, mocno górę tak, że wszystkie deski rozproszone. Główny zbiera kije i grać w tym okresie czasu i skóry.

Gdy pałeczki są wykonane, co się w poszukiwaniu uciekł. Znaleziono gracz zostanie wyeliminowany z gry. Każdy gracz może przejść niezauważona z "huśtawka" i znowu rzucić kije.

Gra kończy się, gdy wszyscy gracze znaleźli i sztyfty w miejscu.

Zgadnij, którego głos

Główny kroków na bok podczas gry uzgodnić, kto dostarczy głosów. Następnie lider stoi w kole i zamyka oczy. Gracze go w kółko z napisem: "Zebraliśmy razem w kręgu, wraz z powrotem nagle, ale jak mówią, "galop, galop, galop" lt; te słowa są wymawiane człowiek), przypuszczenie, którego głos", Wiodącym otwiera oczy i cuda, którzy stwierdzili, chłopaki "galop, galop, galop",

Jeśli mu się uda, jak mówi, są odwrócone.

Sygnalizator świetlny

W miejscu, dwie linie są narysowane w pewnej odległości 5-6 metrów od siebie. Gracze stoją w jednej linii. Główny warto przybliżeniu w połowie odległości między liniami, z powrotem do gry. Główny nazwy jakiegoś koloru.

Jeśli grając ten kolor jest obecny w ubraniach, przechodzą swobodnie całej linii. Jeśli ten kolor w ubrania nie mogą prowadzić "osalit" Przebiegła przez gracza. "Osalenny" staje się mistrzem.

INTEGRAL

Gra odbywa się na ograniczonym obszarze, poza którą nie można przekroczyć żadnego z graczy. Dwóch lub trzech się za ręce, tworząc "seine", Ich zadaniem – aby złapać jak najwięcej "latające ryby"TE innych graczy. Zadanie "ryba" – Nie daj się złapać w "seine",

Jeśli "małe ryby" nie był w stanie odskoczyć i był w "seine"Jest on dołączony do mistrza i sam staje się częścią "seine", "Ryba" nie mają prawa rozdarcie "seine"TE wyłączyć ręce w prowadzeniu. Gra trwa do momentu, aż nie jest jeden gracz "ryba",

Białka z drzewa

Wszyscy gracze – "Białka"Muszą być na drzewie (stojąc na drewnianych obiektów lub przytrzymaj do drzewa). Biegnie między drzewami "pies" – Napędy. "Białka" skoki, bieganie z drzewa na drzewo, a "pies" Należy złapać (Salit) przebiega "białko", Jeśli udało się jej go, "pies" i „białko" są odwrócone.

Ta gra jest najlepszym graczem w lesie, gdzie wiele drzew.

Kot i mysz

. W odległości 10 m Cholera dwie linie: jedną – dom "Kot"Z drugiej – domu "Myszy", Moderator – "kot" śpi w swoim domu * i "szczeniaki" przejdź do niego ze słowami: Przyjdź myszy raz Zobacz czas. Jeden, dwa, trzy, cztery, Mice wyciągnąć na wadze. (W tym momencie "Mysz" nadaje się do "kot" i chodzić).

Nagle straszna dzwonka. Mysz uciekł. Po słowie "na zewnątrz" "kot" biegnie dogonić "Myszy",

Złapany z gry lub zmiany ról w "kot",

PODMIGISHI

Wszyscy gracze, stoją w parach w kole, jeden gracz za drugim. Wszystkie ręce są opuszczone. Na linii okręgu powinno prowadzić bez partnera. Powinno to wyglądać w oczach kogoś z przednich graczy wierszy i przymrużeniem oka.

Każdy, kto mrugnął, działa i dostaje za liderem. Zadaniem gracza, aby utrzymać drugą parę linii.

Atomy i cząsteczki

Wszyscy gracze są losowo przenieść się na placu zabaw, w tym momencie wszystko jest „atomy", Jeśli pan mówi: "Reakcję prowadzi się przez trzy!"Oznacza to, że gracze muszą stanąć na trzech. Jeśli pan mówi: "Reakcja zachodzi w pięciu", To już pięć osób powinno się za ręce.

Słowa: "Reakcja jest zakończona" wszystkie koszty. Ci, którzy polecenia veduschego.ne spełniła warunków z gry.

Share →