Jak zrobić malowanie ścian własnymi rękami.

Jak zrobić malowanie ścian własnymi rękami.

Ten artykuł będzie interesująca pączkowanie artystów i profesjonalistów. Sposoby tworzenia artystycznego malowania ścian jest ich tak wiele. Można je znaleźć w książce AA

Komarova «Murale Technologia materiały" (Wersja elektroniczna tej książki jest w naszej grupie VKontakte w Dokument ). W miarę upływu czasu, nowe materiały, odpowiednio, i nowe sposoby malowania, opartych na obrazach starych mistrzów.

W tym artykule postaram się zapoznać czytelnika z sekwencją pracy odniesienia na artystycznego malowania ścian po przykładzie pracy z pomocą Imprimatur i glazury.

Jak przygotować ściany do malowania dekoracyjnego o tej samej nazwie, zobacz moje Artykuł.

Przed rozpoczęciem pracy nad obrazem, konieczne jest zdefiniowanie fabułę. Jak wybrać malowanie ścian we wnętrzu już opisane w artykule o tej samej nazwie. Musisz utworzyć szkic przyszłego malarstwa, to naprawić swój plan, to odebrać w stylu i koloru do wnętrza. Rysunek bez uwagi do szczegółów może przekazywać wrażenie produktu końcowego. Więc polecam wspaniałą książkę czytać Kovalev FV

Golden Section w malarstwie (elektroniczna wersja tej książki w naszej grupie, VKontakte, w dziale Dokumenty), w którym autor w prosty, przystępny narracji opowiada, jak w praktyce prawa złotej proporcji i kompozycji w malarstwie, by stworzyć harmonijną pracę.

W szkicu, następujące zadania:

  1. Skład. Znajdź masę kolorowych plam i zarysy obrazu.
  2. Weź kolor i relacje tonalne.
  3. Aby wybrać farby, które są odpowiednie dla tego malarstwa.
  4. Faktura.

    Pomyśl o fakturze przyszłego malarstwa.

Szkic jest pożądane, aby wykonać te same materiały, które tworzą obraz na ścianie. Materiały i inst wykorzystywane do tworzenia murali w moim odczycie o tej samej nazwie Artykuł. Niepożądane jest ograniczone do jednego szkicu jest lepiej zrobić kilka opcji, aby wypróbować różne kolory.

Opierając się na ścianie pod malowanie odbywa się na różne sposoby. W tym artykule opiszę najwygodniejszy dla mnie – Sepia rysunku, który jest zamocowany z wodą.

Mamy już szkic przyszłości malowanie w kolorze. Pierwszy etap polega na przygotowaniu ściany do rozpylania wzór. Ściany muszą być otynkowane, wyrównać i zagruntować ściany do ściany impregnowane nie melilas (impregnacja sprzedawane w marketach budowlanych). Wzór może być stosowany bezpośrednio na gładkiej tynku i dekoracyjny, tynk strukturalny.

Wolę drugi sposób, ponieważ poprzez faktury, można określić przestrzeń w obrazie, czyli pierwsze plany wprowadzenia trójwymiarowy, wypukły, a plan dalekiego zasięgu jest bardziej gładka. I inną zaletą tego sposobu jest to, że podczas nanoszenia warstwy farby bogaty odlewania, jak pokazano na fotografii. Tynki dekoracyjne mogą być stosowane lub doświadczonym profesjonalistą powłoki dekoracyjne. Na powłoka dekoracyjna jest stosowana zawsze impregnacji tynku (w żadnym wypadku nie mogą być pokryte woskiem, bo wtedy nie można zrobić listę).

To impregnowanie może zakolerovat głównego koloru tła wnętrza.

Kroki wzór transferu na ścianie

  1. Szkic na papierze podzielić na kwadraty i obliczyć skalę od malarstwa, które jest. Jaka część strony E szkicu,  w kierunku obrazu na ścianie.
  2. Podzielić na kwadraty ściany pod malowanie.

    Można to zrobić w dwojaki sposób. 1st sposób – wyłożona kwadraty na ścianie cienkie linie sepii lub odręczne węgiel. 2nd metoda – zaznaczyć kwadraty na większej części malarstwa i trzymać cienki sznurek na taśmy maskującej do tych oznaczeń. Sznurek jest lepiej używać jasnych kolorach, tak aby nie zakłócać percepcji obrazu na ścianie. Ta metoda jest najlepsza, jeśli szkic jest złożona z wielu drobnych szczegółów.

    I można skorzystać z wielkiego władcy i przejść do skali wszystkie główne elementy kompozycji. Sposób ten jest lepszy niż w przypadku obrazów zawiera dużą liczbę elementów, przy minimum małych części.

  3. Zidentyfikowane przez kwadraty lub głównych punktów odbywa szkic na ścianie. Lepiej zrobić to sepia, nie węgiel. Moim zdaniem, węgiel następnie nie tak harmonijny część obrazu i daje błoto.

    Sepia bardzo harmonijny część malarstwa z jego ciepłym odrobiną koloru.

  4. Rysunek start następuje z obrazka sylwetka. Zatem, gdy rozwiązano dwa problemy: skład i duże rozmiary. Rysunek koniecznie wyjaśnić, na ścianie, aby wyglądać perfekcyjnie w pełnym rozmiarze. Nie jest konieczne, aby skopiować szkic mechanicznie, o ile oczywiście nie jest to kopia obrazów artysty.

Aby ułatwić rozwiązanie problemów odcienia koloru, można dowiedzieć malarstwo. Lepiej używać czerwono-brązowy kolor ochry lub, więc może być w niektórych miejscach nie pisać i malarstwo ścienne z tylko wygrywa, jak pokazano na zdjęciu. Może być stosowany blok rysunek odręczny, a nie węgla, ale szarość tego materiału mogą być zanieczyszczone w przyszłości i na zabrudzenia, które będą musiały rejestrować gęstą farbę.

Rozpocząć pracę lepiej z ciemnymi plamami, jasne plamy pozostają czyste do końca.

Może to scena i trafił. Wskazane jest, aby zrobić, gdy na ścianie napisane kopii malarstwa czy rysunku jest przenoszony bardzo złożone z wielu drobnych szczegółów. W malarstwie, ten etap jest nazywany Podkład, który pracował przez tonu, a następnie, nie myśląc o tonie pracy odbywa się tylko nad kolorem.

Mimo szkicu, zdefiniować główne i drugorzędne. Nie możemy pozwolić, wszystkie części zostały wykonane w ten sam sposób. Poczucie całości i zakończenia występuje wtedy, gdy dane są różne w znaczeniu i stopniu madeness.

Szczegóły w planie zatrudnić dekoracyjny tynk od wielkości obrazu, tworząc specjalną strukturę,  na przykład, kamień, kory drzew, fale pianki, skały lub piasku. Według szkicu. Daj warstwę tynku do wyschnięcia i impregnacji okładki.

W malarstwie, kolor są bardzo ważne relacje. Wszystkie kolorowe plamy, które są obecne w szkicu, należy podjąć w stosunku do siebie, który stworzył poczucie harmonii, zwany estetyczne emocje. Jest to jedno z głównych zadań w malarstwie. Aby to zrobić, należy spojrzeć na pracy jako całości, czuć dźwięk plam barwnych, bez rozpraszania się szczegółów.

Wielu mistrzów z dużym doświadczeniem może zacząć pisać «z kawałka», Ich doświadczenie pozwala nam reprezentować w wyobraźni gotowego dzieła.

Zacząć działać lepiej kolor ciemnych plam. Nie powinny być czarne i kolorowe. Białe plamy pozostają nietknięte aż do niedawna.

Zacznij lepiej piśmie z dalekosiężnych planów, takich jak niebo, morze, stopniowo przechodząc do czołówki. Nie zapomnij o przenikania się kolorów.

Imprimatu? Ra (Od włoski.  imprimatura  — Pierwsza warstwa farby) — termin używany w malarstwie, kolor barwienia gotowej powierzchni białym tle, wszedł do praktyki włoskich artystów z XVI wieku.  Kolorowe efekt starożytnego malarstwa składa się z połyskiem serii przez siebie kolorowe warstwy.

Obraz będzie wykonywane przy użyciu imprimatur. Dodatkowe informacje o formie obrazu w miejscach sylwetka. Sylwetki wszystkich plam tempera malarstwa czytelnie prorisovyvaya cień i światło. Zazwyczaj wykorzystywane ograniczoną paletę tempery, mieszanki pigmentów dwutlenku tytanu, lekkie Ochra, ultramaryny i  czerwonawo-brązowy kolor. Na tym etapie ważne jest, aby szkolić i ciepło-chłodny kolor.

Przykład zastosowania pokazany Imprimatur na fotografii z palmami. Branże zarejestrowanych temperą, ciemne  ton mieszanek stosowanych w cieniu i prawie biały dźwięk na świecie. Tempera stosowane głośność na pierwszym planie i sprawnie w tle.

Glaze (Od niego. Lasierung — glazury) Glaze lub Glaze (W języku angielskim. Glaze — Glazura, połysk) — Technika dla uzyskania głębokich opalizujące kolory poprzez zastosowanie półprzezroczystych kolorów na kolor bazowy.

Lessirovochnomu nazywa specjalna farba przezroczyste.

Po zastosowaniu imprimatur, rozpocząć malowanie kolor szkliwa wszystkie dane, są one traktowane ostrożnie. Zazwyczaj do tego celu stosowane techniki akrylowej, ale być może glazury i tempery. Jednak miesza się z akrylowego nosówki nie jest konieczne, farby stvorazhivaetsya. Nie zapomnij o kolorach ciepła i chłodnych planowania. Aby pokazać planowanego wykorzystania można rozcieńczyć zbiornika wody światła akryl.

Przykryć to rozwiązanie dalsze plany i jak uniknąć ich w mgle. Więc umieścić to wszystkie prace, wyjaśnienia i szczegółowo. Jeśli jest to konieczne, możliwe wtórnego Imprimatur aplikacji akrylowego podłogi, w przypadku nieudanego glazury.

Na tym etapie, wyrafinowanie generalizacji kolorów, szczegółów podporządkowania. Pod koniec pracy z powrotem do holistycznego postrzegania obrazu, możemy określić relacje kolorów i dotyk. W celu osiągnięcia spójności i kompletności obrazu, z powrotem do głównych części i traktować je bardziej dokładnie.

Wszędzie powinno być surowe dane podporządkowania. Czasami, po oddzielnych szczegóły rejestracji, z holistycznym postrzeganiu, chcę dokonać drobnych zmian, a następnie uogólniać naprawić. Należy to zrobić za darmo i łatwe do pracy proste i szukać «NIE torturowany»,

Gotowy obraz jest wymagane na specjalny lakier do powłok dekoracyjnych. Lepsze wykorzystanie lakierem matowym, więc podkreśla połysk i zjada część obrazu, uniemożliwia całościowe postrzeganie pracy.

Share →